Sunday, November 15, 2015

BLOGGER SHOW



Konačno je tu! Projekat koji smo dugo čekale i koji potpisuje produkcija Wannabe Magazine-a.
U pitanju je Blogger Show u kojem učestvujemo Svetlana Prodanić , Anastasija Đurić Stasha, Dunja Jovanić i ja. 

U pitanju je serijal od 12 epizoda koje će se emitovati svakog četvrtka od 21h na youtube kanalu Wannabe magazine-a i koji će trajati tri meseca.

Do sada ste mogli da pogledate dve epizode, a ja se jako radujem svakoj narednoj. Nadam se da vam se dopada,i da čete redovno pratiti, a da ćete na ovaj način i svaku od nas bolje upoznati kroz ovaj show.
:**





4 comments:

  1. odlicnan je show...jedva cekam sledecu epizodu! :))

    ReplyDelete
  2. Jako mi se svidja show. Vec dugo pratim tvoj instagram, blog retko moram priznati. Svidjaju mi se tvoji postovi ali kao i svi imala sam neke prdrasude o tebi koje su totalno porusene posle ovog show, ti si toliko odmerena i vaspitana osoba ! Odusevljena sam tobom. Sto se tice show jako mi se svidja koncept i svidja mi se kako ste sve razlicite na svoj nacin, a opet vas veze taj blog!
    Sve pohvale to je poenta komentara! A raspisala sam se! Samo tako nastavi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim recima :) Veliki pozdrav.

      Delete