Saturday, October 10, 2015

FALL BEAUTY FAVORITES








Omiljeni jesenji beauty proizvodi su pred vama. OPET sam imala malu pomoć za koji proizvod da se odlučim. Neke sam dobila, a neke sam odlučila nakon testiranja još da kupim. Druge sam kupila po dobroj staroj preporuci. Nadam se da vam se dopadaju, a moj favorit je svakako ruž savršene nijanse koji potpisuje MAC (dole će biti detalajn opis), kao i parfem Givenchy Live Irresistible

Omiljeni ruž. Presavršene nijanse. Idealan za jesenje/zimske noćne izlaske. Trebalo bi ga kombinovati uz što jednostavniji outfit kako bi došao do izražaja i dao chic notu celokupnom izgledu.
Supersonična maskara. Iako nisam ljubitelj maskara koje nemaju guste četkice. Međutim, kod ove maskare je upravo u tome caka. Uspeva da izvuče savršenu dužinu, kao i uvijenost od vaših trepavica kakve god one bile. Ja sam je najčešćće koristila kao dodatak maskari, odnosno za drugi sloj.
Marker-olovka za popunjavanje obrva. Klasične olovke, pogotvo tamnije su prošlost. Do skoro je bio trend popunjavanja kompletnih obrva, ali sada se pre odlučujem za neutralniju i prirodniju nijansu. Ova koju koristim potpisuje Kiko. Pristupačna je, ali nažalost ne i dostupna kod nas.
Ova nijansa MAC senke je idealna za postizanje prirodnog izgleda, kao i Kiko paleta u zemljanim tonovima COLOR FEVER EYESHADOW PALETTE . Ukoliko ste pristalica neutralnijeg beauty look-a, ukoliko volite da i na dnevnom nivou koristite senke, a da one ne deluju prenapadno onda bi svakako trebalo da se odlučite za palete slične ovim. Nekada koristim rozikastije tonove, a ove jeseni sam se opredelila za zemljane koje pružaju svežinu i nenapadnost licu pogotovo tokom dana.
Marker za izvlačenje savršene linije. Klasika i potreba. Ukoliko budete u prilici isprobajte ovaj Kiko, ja sam oduševljena!
Za dan i onu romantičnu noć. Pinkast i sladak, poput makaronsa i svakako poseban je novi parfem koji nam dolazi iz kuće Givenchy-i. Iako nisam ljubitelj menjanja često mirisa, ova jesen sigurno će mirisati na Live Irresisible.
Prelazimo na ten i čuveni, svima poznat,  MAC STUDIO FIX FLUID Za moj ukus malo 'jači', ali njega uvek uzimam i imam kada dođu zimski dani. Volela bih da naglasim da ovakav tip pudera koristim isključivo za slikanje (i to ne uvek), kao i u večernjim izlascima. On je izuzetno dobre pokrivenosti i zadržava se tokom cele noći. Za dan, uvek su tu bb kreme i laganiji puderi.
KIKO BRONZER POWDER  je odličan za fiksiranje, nakon tečnog pudera. Često se dešava da samo njega koristim, jer daje blagu preplanulost licu što mi je i potrebno tokom dana. AVON GLOW je idealan upravo za taj sjajniji bronzaniji izgled. Toplih je boja i pruža licu blistavost. Kada ga koristim, za dan nanosim ga malo na jagodicama, dok je uveče dozvoljeno i nešto više slojeva. Budite oprezni da ne zasijate previše! ;)
MAC za mene ima najbolje matte ruževe. Omiljeni je i neprevaziđeni Ruby Woo, koji i koristim u svim prilikama. Međutim, opredelila sam se i za pinkastiju varijantu. U pitanju je STEADY GOING koji je  najpre izuzetno postojan i prelepe nežne roze nijanse. Ovo mi je omiljena nova dnevna nijansa za jesen. Uz njega, obavezno koristim PREP+PRIME LIP za usne. Nanosi se pre ruža i pruža onu zategnutost, baršunastost kako bi bilo koji karmin posle bio postojaniji i lepše legao usnama. Moram priznati da ga često koristim i samo uz olovku za usne, umesto nekog balsama, jer on popunjava sve pore i neravnine koje imate na usnama. Savršen i svakako jedan od omiljenih, ne samo MAC-ovih, proizvoda! Topla preporuka od mene! 
Paleta koju još uvek nisam krenula da koristim, mada imam ruževe izdvojene u nijansama koje se nalaze u njoj. Radi se o MAC-ovoj PALETI ZA SLEDEĆE PROLEĆE/LETO 2016. Forsira se upravo taj neutralniji i prirodniji izgled koji i ja zastupam i koji me oduševljava iz dana u dan. Moji favoriti su ovde dve nijanse u srediti-u boji mesa i koralnoj!
MAC STUDIO NAIL LACQUER MIDNIGHT SKY za jesenje dane ja preporučujem i volim tamnije nijanse. Obaveznooo na kratkim noktima, na dugim se ježim da ih vidim! Već duže vreme, nosim trajne lakove jer su mi oni idealniji, najviše zbog posla, kako bih stalno imala uredne i negovane ruke. Moja preporuka je ukoliko volite da menjate često ne izdvajate za skuplje lakove,jer oni nisu nužno i bolji. Ja volim Kiko lakove, mada njih i ne možete naći u Srbiji, kao i Essie , pa čak i Flormar sa obavezno onim top coat-om.
Za kraj jedna od boljih maskara koje sam imala prilike da probam u poslednje vreme dolazi iz AVON-a i zove se BIG&FALSE LASH. Posle nje vam i nisu potrebne veštačke trepavice, baš iz razloga što izvlači jako dobro vaše trepavice, bez grudvanja, što je i najbitnije! 
Da ne zaboravimo, negu tela i kose. Posle leta potrebna mi je bila hidtratacija, kako bih oporavila kosu od sunca, kao i kožu od sunčanja. Srećom da sam se pazila prilikom izlaganja suncu, pa mi je neophodno bilo samo da je krema lepe teksture. BODY SHOP je neprevazišen po tom pitanju, a moj omiljeni butter-i su svakako vanila i kokos...dobro svi su :). Za kosu sam izabrala masku, na prirodnoj bazi,od makadamije i meda. Malo je reći da sam oduševljena. Potrebno je da je držite deset minuta, nakon toga već se oseća boljitak prilikom sušenja. Kosi se vraća sjaj, glatkoća i ima onu težinu i zaštitu. Proizvodi je ANGEL THERAPY, a možete je poručiti putem njihove fb stranice.

Ukoliko budete imali dodatnih pitanja, budite slobodne da me kontaktirate!
Pozz i uživajte u vikendu! :**

4 comments:

  1. koristim jako dugo mac pudere, odlicni su, ali kao sto si rekla za uvece. da li uzela kod nas ovaj prepprime nisam ga videla?

    ReplyDelete
  2. Karmin sa prve slike, senke sa druge i tamni lak dovoljno da sam bez teksta !
    https://spersonally.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. Odlicne fotografije :) bas si se izvestila sa tim flat layom!

    ReplyDelete
  4. Mnooogo mi se sviđa ovaj tamni Mac karmin. Dugo tražim tu boju, prošle zime nisam mogla naći jer je bio rasprodat. Moram svratiti do Mac-a, predobar je. :))

    Beehive - New outfit post

    ReplyDelete