Wednesday, August 6, 2014

AH DOGS



























AH! Obe smo uzdahnule kada smo videle to savršenstvo od odeće i aksesoara za kuce. Možda je Mimicin AH bio ustvari AV;). Av koji je govorio:... kada se ti modiraš, a zašto ne bih i ja?! Mogla bih ja svaki dan pažljivo da biram koju ću mašnu staviti, kao što ti biraš ogrlicu, svako jutro da ja imam drugu maramu, kao što ti imaš haljinu za posao... a kad dođe zima, da se utopljavam kao i ti sa različitim kaputima. Videla sam te, ogledala si se jedno jutro i rekla da ne nosiš svaki dan isti. Hoću i mene da pohvale Beka, Badi..ili Meda i Pako. Ko zna možda baš i ja napišem neki post, imaju oni i blog...videla sam ;)

Da, Mimi, sve ćeš imati! Svaku tu mašnu ili maramu, za šetnju, odlazak u goste ili na rođendan. Napisaćeš i po koji post, a ko zna možda češ i još nešto uraditi. Sledeći put kada budeš gostovala na televiziji, AH! će se pobrinuti da budeš so chic. Videla si i sama šta sve mogu da smisle, za ženske, ali i muške drugare. čak su organizovali i street style fotkanje u Novom Sadu. Ko zna šta sve imaju u planu, mladi su i inovativni, a možemo da se prošetamo do Mikser House-a ili Supermarketa i isprobamo njihove kreacije.

Av,av... samo da ne pada kiša

Oukej, imaju i online prodaju. Znaš, Mimi, Ah! kaže da kuce zaslužuju ceo svet. U pravu su. Odavno smo ti ga obećali! :**


P.S. Hvala Ah! timu što je usrećio moju Mimicu ovom prelepom mašnom. Baš liči na nju :)





8 comments:

  1. Oduvek sam htela da te pitam čime se baviš pored blogovanjai da ti dam jedan predlog, a to je da počneš da snimas videe jer definitivno mislim da imaš šta da kažeš :) tvoji postovi definitivno nisu obični, svaki od njih ima neku dodatnu notu jer su svi savršeno napisani. Očigledno je da nisi neka glupava djevojka koja samo izbacuje outfit postove već jedna od onih koja ima posao sa strane, pamet u glavi i zdrav život :D
    Zato za početak mogla bi da snimis nešto o tvojoj rutini vezbanja ili možda, ono što sam oduvek htela, da nam prikazes kolekciju tvojih olovaka za usne i karmina
    Tvoja verna čitateljka T :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga T,

      Hvala na divnimmm recima :) Drago mi je da ti se svidja moj blog i nacin na koji to radim.

      Medjutim, moj primarni posao je vezan za ekonomiju tj.radim u banci. Iz tog razloga, ne postujem cesto tj koliko bih volela i nisam u prilici da odmah odgovorim na neki mail, komentar i unapred se izvinjavam na cekanju.
      Sto se tice videa: nisam imala u planu da ih pravim, alu ko zna. Mozda bas za vezbanje i napravim nesto u buducem periodu.
      Veliki pozdrav,
      J

      Delete
  2. ja sam ocarana ponudom a verujem da ce i moj Laki :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago :)) i verujem da ce mu super stajati :)

      Delete
  3. Lepa ponuda al su preskupi... Jel proglasen pobednik onog cmokastog giveawaya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Milice,

      Ne smatram da su skupi iz razliga da ne mozemo porediti dizajn koji nije fabricko-kineski kao syo je to slucaj po pet centrima, kao i sto se prodaje na takvim mestima da nece mirisati na hranu-mislim konkretno na pet shopove.
      Ukoliko si gledala ponudu povodaca u raznim radnjama, slozices se da nije neki kvalitet, kao i da nema neke kreativnosti. Takodje i u pet radnjama kaputici imaju odredjenu cenu-barem u ovim u mom kraju.
      Ove marame i masne su uradjene po posebnoj tehnologiji o kojoj ce biti reci neki drugi put :)
      P.s. sto se tice cmokastog poklanjanja, pogledaj fb page od prvog jula ;)
      Pozz

      Delete
  4. divan tekst i lepa ponuda aksesoara za kuce...:)

    ReplyDelete