Wednesday, April 30, 2014

PICK OF THE DAY: ZARA GOLD SANDALS























Iako nemamo lepo vreme (nisam se pomirila sa tim ;) i mrzim više kapute) ja prikupljam odeću za najtoplije dane.
Kupaći kostimi su naručeni, haljine sa golim leđima, kratke, duge, ludih boja su tu, nakit me odavno krasi, kao i lakovi za nokte. Jedna od poslednjih stvari koja pristiže u moj orman su svakako ove fenomenalne Zarine papuče. 
Zarica-prijateljica je opet prepisivala i napravila nam model koji je neverovatno pristupačniji, ali i lepši od samih Chloe papuča. 
Ja moje jedva čekam da nosim i prikažem vam na blogu :)
Nadam se da vam se dopada današnji izbor? Kako biste ga vi kombinovale?
Pozz i uzivajte u praznicima! :*


Chloe

Chloe


3 comments:

  1. Imam ih i ja :) Kupljene u Spaniji!

    ReplyDelete
  2. Grozne! Da nisu trendy, nitko ih nikada ne bi ni kupio :( Mislim da ih 99% cura kupuje upravo zbog toga. Bezveznije su bile samo one boksačke cipele prije nekih 10ak godina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih posmatram kao jako lepe papuce, a ovaj midel se nosio i ranije. Nista nedto neobicno ne vidim kod njih :)

      Delete