Monday, November 19, 2012

Te Amo!







Happy happy Monday!

If you are following my blog, you probably know that I adore lace, especially THIS POST.
When fall comes, I want that kind of outfit, but for cooler weather. I have been searching for the perfect black lace dress long time ago, but I couldn't find it anywhere. All I wanted: total black without horor polyester nude crepe. And just when I thought I would never find it, a friend of mine gave it to me as a BDAY present. The dress was exactly like in my dream. Beautifully wool-blend dress crafted, it's the ultimate in feminine chic. I garnished it with a glossy black bows belt and with a statement necklace (also BDAY gift). It would be my version of romantic look. Also, you can wear this kind of dress with flats, biker boots and other heels, perfect for day and night, with biker jacket, huge blazer or fur coat... 
Do you like it?

Cheers to a new productive week!









 Dress: Modus
Belt: Peacocks
Bag: Accessorize
Shoes: Fendi
Sunnies: Mango
Bracelets: Gloriosa
Millón besos to my diosa Nina for photos

43 comments:

  1. jaaaooo draga jelena puuuuun pogodak,savrsenooo!!! drago mi je sto ne izbacijes svako malo postove sa outfitom jer me to smara..ovako me svaki put odusevis..sve pohvale

    ReplyDelete
    Replies
    1. JOVANA ovo mi je tvoja omiljena kombinacija!:-)

      Delete
  2. Mas que una diosa! Predivna si, haljina je savrsena i nakit!:)

    ReplyDelete
  3. ah ta cipka... nemam i trazim savrshenu!

    ReplyDelete
  4. bonjourjr - sinonim za romantiku! :}

    ReplyDelete
  5. Kakva haljina! Ja sam odusevljena :)

    ReplyDelete
  6. predivna si i predivna je haljina! koji to ruz imas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)
      Zapravo to je olovka za usta MaxFactor 06 Mauve Moment+Maybelline Balsam

      Delete
  7. Bas je efektna haljina, svidja mi se :)

    ReplyDelete
  8. izgledas sjajno !
    mozda nesto zanimljivo tu > http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/2012/11/night-with-vlatko.html
    xo

    ReplyDelete
  9. Od kada sam pocela da pratim tvoj blog, odusevim se svakog puta! Izgledas mi kao dama, pa cak i u starkama! :) Veliki pozdrav! :)

    p.s. postavila sam i ovu tvoju kombinaciju na Pinterest! :) Nadam se da ti to ne smeta? ;) https://pinterest.com/pin/298926493986414006/

    ReplyDelete
  10. Izgledas prelepo!!! Nasminkana si besprekorno!:*

    ReplyDelete
  11. Jovana, divna si! ovo si definitivno ti :)) odusevljena sam haljinom i cipelama! znam da je pokon, ali mozes li bar reci koji je brand, da znamo gde da trazimo ovakve divne haljine? pozdrav, Anja

    ReplyDelete
  12. Meni se ovo mnogo dopada!Kao DG je!Bravo Jovana!:))

    ReplyDelete
  13. Prekrasno! Romantično, elegantno, s merom... Oduševljena sam i haljinicom, i cipelicama, i nakitom, i decentnom šminkom i zanimljivim cvikama. Možda mi je samo tašnica malo "too much" jer je sama po sebi detalj pa bih ja izabrala nešto jednostavniju, ali ne kažem da nije prekrasna. Ali kosa, kosa me oduševila!
    Daj reci nam šta joj radiš pa je tako divna? Napiši jedan post o svojoj kosi: čime je pereš, čime je prehranjuješ, štitiš, stilizuješ... Farbaš li se - ako da - koju farbu koristiš i u kojoj nijansi? Meni se čini da je ovo prirodna boja kose ili se varam? Verujem da nisam jedina koju sve to zanima. :)
    Znam da si je prije uvijala ali ne znam čime, vidim da je zdrava i želim znati kako ti to uspeva - šta koristiš da je uviješ a da je ne oštetiš pa da ne izgleda metlasto. I ja sam brineta, čak mislim da imamo istu nijansu, ali nije mi dlaka tako zaglađena i sjajna :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim recima:))
      Moja nega kose i nije neka posebno nega: trenutno koristim Pantene zeleni i njihov balsam. Posle pranje naprskam schwarzkopf-vim wonder serum sprejom. Nije farbana, a mislim da joj je sisanje pomoglo da bude osvezena. Sto se tice uvijanja, ono je oduvek bilo od kljucnih kostiju, ponekad usiju, tako da je taj deo osisan sada.
      Nadam se da sam malo pomogla.
      Veliki pozdrav!:))

      Delete
    2. Hvala tebi za odgovor :)
      Verujem da moja kosa nije tako sjajna jer se farbam - ne zato što to želim nego zato što moram (geni su mi doneli rano sede vlasi, i to ne malo njih :((() Trenutno koristim Schauma liniju s arganovim uljem i zaista je divna + Gliss žuti sprej pre sušenja kose + Avonov zeleni serum ili onaj s marokanskim uljem za vrhove.
      Nedavno sam dobila figaro i peglu ali ih ne koristim jer se bojim da ću uništiti kosu...
      Hvala ti na ovim informacijama, definitivno ću isprobati i ove proizvode koje ti koristiš, ne mogu da škode a i nisu skupi. A za figaro i peglu ću još malo da promislim, više mi se sviđa činjenica da se ošišam da mi živne kosa ;)
      I još samo jedno pitanje, je li ti kosa ošišana skroz ravno ili su je fazonirali da malo ušpice vrhove? Ja sam imala sličnu frizuru ali bi mi nakon pranja kosa izgeldala kao metla, nekako bi se od ušiju do vrhova napuhala i dobila neki trapezasti oblik, šta god radila nije mogla da se lepo složi pa sam je onda fenirala (i dobila ispucale vrhove) ili stavljala kojekakve preparate (pa bih je umastila) - patnja živa. Tvoja izgleda prelepo, kakao rekoh već, zaglađeno.
      Najlepši pozdravi :*

      Delete
  14. ja pre cekam neki post o sminkanju i kozmetici

    ReplyDelete
  15. Kako je divna haljina!Nosis cipku savrseno!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  16. Cipele su jako lepe, a i naocare su dobar komad. Za to sve pohvale! Haljina, ogrlica i clutch torba su iz 3 sasvim razlicite price i nikako ne mogu da stoje zajedno. Haljina je sama po sebi solidna, i da si je uklopila sa nekim baletankama i nekom vecon torbom i dobila casual look sve bi to bilo mnogo bolje. Pokusala si da napravis celu kombinaciju previse elegantnom pa je utisak haljine sada jeftin. Ogrlica je intteresantna, ali nikako u kombinaciji sa cipkom. Prije nego sto nabacas previse stilova po sebi, razmisli sledeci put o svakom komadu koji obuces i koju pricu on ima te sa cim bi se uklopio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da se neće naću uvređena ovim tvojim komentarom - ja ga vidim kao sasvim dobronameran, ali ona ga može doživeti subjektivno jer je pomalo oštar. Potpuno se slažem s tobom - u nameri da napravi apsolutnu eleganciju s naglaskom na galmur - malo je previše svega i haljina je pala u drugi plan. Haljina je prekrasna, i već je sama po sebi detalj + ima tu satensku traku koja ne dozvoljava više detalja, tako da su ogrlica i clutch torbica totalno suvišne u ovoj varijanti (ali inače prekrasne zasebno), čak i cipele bi bile bolje neke malo jednsotavnije.
      Ti si inače prekrasna, posebno s novom frizurom - jednostavna i elegantna i super nosiš svoje outfite. Ovaj samo malo koriguj, isporbaj ovo što smo nas dve navele pa vidi kako ti se dopada. Stvarno nijedna nije bila zlonamerna i nadam se da nećeš naći ništa uvredljivo u našim komentarima. Najlepši pozdravi i ostani tako prekrasna! :)

      Delete
  17. Super! Crna čipka, malo zlatnih detalja, te naočare, odlična kombinacija:)

    ReplyDelete
  18. Predivno, prekrasno, prelepo, predobro, pre, pre, pre! Ja sam oduševljena i ne mogu da se odlučim koja slika mi je lepsa, prva ili peta! :)

    ReplyDelete
  19. koliko je ovo lepo. nemam reci!

    ReplyDelete
  20. Haljina savrsenaaa! Cipele-nemam reci :)
    Ceo stajling-odlican! :)

    ReplyDelete
  21. Svidja mi se ceo autfit ali si mi ti posebno lepa u ovom postu. Pogotovo na slikama na kojima se smejes.
    Pozdrav
    Andjela

    ReplyDelete
  22. Pretty woman walking down the street!

    Wooow, wooow.. jedna od drazih kombinacija, a jos na sve to zracis na fotografijama :*

    ReplyDelete
  23. Jesi li svesna svog savrsenstva?!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  24. oooo da, nasla crnu cipkanu u zari, ali ima nude postavu :///

    ReplyDelete
  25. Super jovana! Prelepa si! Soooo lady like!!:)

    ReplyDelete
  26. sjajno!

    www.jjexclusive.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Predivno zaista!
    I ti i fotke i haljina ;)

    ReplyDelete