Thursday, November 8, 2012

Rocking November







Happy sunny day again! 

God bless this weather when I can wear bare feet (maybe legs). Nobody understand my passion of that. My body works on the way that I can wear shoes without socks, but I need to have something on my neck. Of course I can wear on that way only on sunny and warm weather. 

Ok, lets focus on my outfit. This one was result of the quickly dressing of yesterdays photoshooting. So, my super comfy relax outfit includes:

  • faux leather pants (Just perfect for day and night, for fun casual and elegant looks)
  • loafers (A good replacement for ballerinas)
  • denim shirt (for all seasons)
  • biker jacket 
  • leo scarf (I think that everyone should get the one, because they can never be boring)
  • turtle sunnies (With round shape)
  • red lipstick + wavy bob












Jacket: Miss60
Shirt: Mango
Shirt:Zara
Pants:Pull&Bear
Shoes:Zara
Scarf:Artigli
Sunnies:H&M
Lipstick: Mac Ruby Woo

Photos by dear Brana (Divine World of Fashion)

44 comments:

  1. Divna si! Mnogo ti lepo stoji kraca kosa :)

    ReplyDelete
  2. Prelepa si, divna nova frizura i crveni karmin koji ti sjajno stoji! :)

    ReplyDelete
  3. Mozes da mi kazes koji je ovo karmin? Jako je lep i svidja mi se sto je mat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mac Ruby Woo. Uzasno je mat, jedva se i nanosi, ali je dobarrr!:)

      Delete
  4. prekrasna!
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  5. uh,kako si se ti prolepsala...to mislim u najboljem mogucem smislu...

    ReplyDelete
  6. Strava ti stoji ova frizura pa čak i kad kosa ide na spolja :))) Ruž ti stoji fenomenalno :*

    ReplyDelete
  7. odakle su prstencici? predivni su!ti nikad ljepša:)

    ReplyDelete
  8. jeee:)))))) slike sa punim osmehom jupiii:))) predvina kombinacija! mi lajki:))) sladja

    ReplyDelete
  9. Savrsen outfit..bas mi se dopada :) I super ti je nova frizura :)

    ReplyDelete
  10. Ova jakna je predivna, posevno u kombinaciji sa esarpom :)
    Vrh!

    ReplyDelete
  11. Slojevito oblacenje pun pogodak, svidja mi se ova jakna bas :**

    ReplyDelete
  12. Sve je odlicno!
    Svidja mi se casual combo za hladnije dane!!

    milna89.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ti si stvarno i lipa i zgodna i super ti je ovaj "brzi" outfit. Stvar je detaljima... zakovice, šal, crvene usne i predivan osmjeh
    Maja

    ReplyDelete
  14. predobar outfit :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. E, vidiš kako možeš kad hoćeš - i osmeh i malo jača šminka i bolje držanje... :) To je ono što je nedostajalo pre da ova dama zablista. Šteta je da tako lepo lice i oči ostanu u drugom planu. A i frizurica je mrak! :)
    Meni se stvarno sviđaju tvoji outfiti, pobogu, zato i dolazim na tvoj blog jer mi se sviđa tvoj stil... Ali i meni, kao i nekim drugim, nekada nešto upadne u oči i ne vidim problem u tome što ti čitaoci skrenu pažnju i daju pokoju kritiku ako za to imaju razlog. Do tebe je da li ćeš o tome razmisliti i da li ćeš nešto menjati s ciljem da ili budeš bolja modna blogerka - ili da povećaš/zadržiš posećenost bloga... Moraš znati proceniti da li je neko dobronameran ili zlonameran. Ako ti se ne sviđaju kritke, a voliš čuti samo hvalospeve, onda fino moderiraj komentare i biraj šta ćeš objavljivati i ćao đaci - uštediš sebi i vreme i živce! ;))
    Niko ne voli biti kritikovan, ali ako kritiku sagledaš izvan emotivne sfere, i ako si otvorena osoba, trebalo bi da je najbolje iskoristiš.
    Meni je besmisleno dolaziti na nečiji blog i onda ostavljati uvredljive komentare, hateri su mi totalno nejasni likovi. Iskreno, ja nisam imala priliku među tvojim komentatorima pročitati nešto uvredljivo - možda samo malo predirektno. Npr., u prošlom postu si imala komentare sa kritikama ali i komplimentima od istih osoba, međutim, ti si primetila samo ono što ti se nije svidelo, a komplimente i pohvale nisi... šteta. Zaista nisam nikad zlonamerna osoba i žao mi je ako sam sad i ja možda preoštro zvučala, ali i ja sam npr. u prošlom i pretprošlom outfitu/postu primetila da si (malo previše) smršala i prosto sam ostala zatečena...
    Vjerujem da ćeš shvatiti ovo kao najiskreniju podršku tome što radiš, kao i tebi kao osobi, i prihvatiti i kritiku i komplimente podjednako dobro! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo zelim da napomenem. To morate malo bolje da uocite. Uvek na pocetku se zahvalim na svakoj sugestiji, pohvali ili kritici. Ono sto isticem je da sve moze na lep nacin da se kaze...
      Kazes, da nisi imala prilike da procitas uvredljiv komentar, ja samo mogu da kazem da mozda su ti neki promakli. Reci nekom da li si bolesna je po meni izrazito ruzno. Boze me orosti,a sta ako jesam?!
      U svakom slucaju hvala na ovolikom komentaru, hvala na posvecenosti za isti i na posecenosti, jer bez persona koje dolaze ovde svakako blog ne bi bio trajao ovoliko...:)

      Delete
    2. ??? jovana, shta ti se desilo, kakav je ovo nepismen odgovor? ove dve prve rechenice nisu rechenice i ne mogu same da stoje... konstrukcija "da mozda su ti neki promakli"? boze me oprosti? bez persona? izvini ali kao devojka sa sela.

      Delete
  16. imas li instagram profil :)? podijeli ga sa citateljima ako imas, bilo bi prezanimljivo vidjeti trenutnke tvog zivota, super si! jedan od drazih blogova!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nazalsot ne, za sada...
      objavicu kada ga napravim:)
      hvala puno!

      Delete
  17. Divno!
    Jako mi se dopada kako se košuljica uklopila ;)

    ReplyDelete
  18. Jovana, mnogo ti lepo stoje ove pantalone, bas imas siluetu za njih :)

    ReplyDelete
  19. Znam da pises na engleskom jer to shvatas kao neku vezbu, ali jako cesto citam tvoje postove i ne mogu da shvatim sta zelis da kazes. Proveri sama sebe kada pises na engleskom jeziku, jer ako imas stranih citaoca cesto ne bi bili u mogucnosti da shvate sta zelis da kazes. Tvoj post bi ovako trebao da zvuci:


    God bless this weather when I can go out barefoot. Noone really understands that I prefer going out barefoot. My body works that way and I can wear shoes without socks as long as I have something around my neck to keep me warm. Ofcourse, I can pull that off only when it's sunny and warm.

    Anyways, let's focus on my outfit. This one is a result of quick dressing up during yesterday's photoshoot. My super comfy relaxed outfit is:
    faux leather pants (Just perfect for day and night, for fun casual and elegant looks)
    loafers (A good replacement for ballerinas)
    denim shirt (for all seasons)
    biker jacket
    leo scarf (I think that everyone should get one of these, they are never boring)
    turtle sunnies (round shaped)
    red lipstick + wavy bob

    ReplyDelete
    Replies
    1. slazem se sa postom iznadNovember 13, 2012 at 5:48 PM

      kao danas u postu gde stoji "Apsolutely amazing Mija for Chanael K Paris!"
      ja sam sigurna da jovana vidi da joj facebook sam "podvuce" netacno napisanu rec, i da zna ako klikne desni klik da ce videti kako se nesto pravilno pise na engleskom pa da ce moci samo da klikne na to i da se "samo ispravi" :) pa da ce sledeci put to i uraditi i napisati absolutely sa b :)

      Delete
    2. Najpre sam veoma zahvalna na posvecenosti i na lekturi.
      Zaista, odvojiti vremena za ovako nesto mi veoma znaci...:)
      Takodje, mislim da si me veoooma dobro razumela cim si ispravila tekst i zato ti mnogo hvala na tome.

      Sto se tice ovoga sa P tj B greska koja se podvukla kao i u srpskom. Za mene totalno nebitna!
      Veliki pozdrav

      Delete
    3. Draga Jovana,
      Ovo je bio jedan dobronameran savet da se poboljsas, a nikakva mi namera nije bila da te uvredim. Steta je sto si to tako shvatila i odgovorila vrlo sarkasticno za ovim "Takodje, mislim da si me veoooma dobro razumela cim si ispravila tekst i zato ti mnogo hvala na tome"

      Takodje, ukoliko pazljivo procitas ono sto sam napisala shvatices da sam rekla da ukoliko stranci citaju tvoj blog cesto ne mogu da shvate sta zelis da kazes, jer volis da se koristis zargonom a ne znas ga pa onda to sto kazes nema smisla. Ja sam naravno shvatila sta hoces da kazes jer govorim srpski, a ti cesto prevodis fraze sa srpskog na engleski sto na engleskom posle nema mnogo smisla. UOSTALOM ZAR NIJE CELA POENTA PISANJA NA ENGLESKOM JEZIKU DA BI STRANCI MOGLI DA TE RAZUMEJU?

      Delete
    4. Nije mi bila namera sarkasticno da ti odgovorim, a u svakom slucaju puno ti hvala na trudu.
      Veliki pozdrav!
      J

      Delete
    5. pocela sam malo da posecujem vas blogerke sto zivite u srbiji i cenim sto se trudite, iako ruku na srce nijedna nije neki fashionista i ne zna mnogo o modi i stilu, ali barem ste malo poboljsale modnu scenu kod nas.. steta je sto ste se vec utripovale i ne mozete nikakvu kritiku da prihvatite. zato nijedna nije nigde dogurala, eh..

      Delete
    6. slazem se sa oba anonimusa.. bas bezveze sto je tako.. valjda su se ljudi nagledali svega nazalost, pa odmah misle da je neko zao, da ih mrzi, da je ljubomoran, stagod. ne shvataju da je glupo ako samo pisemo "super si, lepa si, super si, lepa si" nego da treba nekad dati i neku konstruktivnu kritiku jer prosto nikome konstruktina kritika nije naodmet. ovde se devojka iscimala da joj prevede, a ova se jos ljuti na nju. brana je cini mi se javno pisala o devojci koja joj pomaze u prevodima, i sta je tu problem? oko tripovanja se isto slazem, to da ne govorim... jbg tako je :( ne bih nikog da potcenjujem, ali razmislite malo ko vam je publika koja samo ponavlja "jao kako si divna jao kako si lepa" - mozda neke mlade nezrele devojke koje nemaju veze sa stilom pa sve sto vide njima lepo. a ako neko dodje sa dobronamernom kritikom, zapitajte se da li je to mozda neko iz sveta mode, ili neko ko moze raditi sutra nesto sa vama, ko je video neki potencijal u vama, a vi ste odbrusile tako glupo samo zato sto vam je rekao nesto sto vam je pretesko da cujete. pa sta ste otvarale blog ako niste bile spremne da cujete i za i protiv?

      i da dodam, naravno da niko ne treba da vredja, ali kao sto neko rece, ja nikad nisam videla uvrede, mozda neke direktne komentare - ovo ti je ruzno, ovo nemoj, ali uvrede nisam. ne znam ko je ikad rekao da si bolesna.. mozda je to bilo oko komentarisanja nove linije, ili to sto si nekad malo pogurena ili sto si pre bila namrstena, ali eto vrati se sama na to gde god da si videla taj komentar i realno vidi da li si izvadila iz konteksta ili ti je stvarno neko rekao - e jovana bolesna si.

      dakle ako vi samo vidite hejt, onda ce hejta i biti. ako shvatite da ljudi nisu zlonamerni i da vi uvek mozete da budete cool onda cemo se valjda prijantije ispricati na teme koje su nam svima bliske i drage jer inace ne bismo bile tu.

      good luck nadalje i pozdrav od meme!

      Delete
  20. Ja nemam nikakvu zamerku na stil/drzanje/nacin pisanja, divna kao i uvek! ;P
    Predivno ti stoji crveni karmin a ove "faux leather pants"ti savrseno stoje! :**

    ReplyDelete
  21. super ti stoji crveno ;-)
    citajmo se! xo

    ReplyDelete
  22. Obozavam da posecujem tvoj blog. Bas inspirativno i drugacije u odnosu na ostale blogove kod nas. Sve pohvale!
    Bilo bi super kada bi cesce postovala.

    ReplyDelete
  23. Odlicno J.! We love it!!

    ReplyDelete
  24. postala si mi omiljena u poslednjih mesec dana! sve je savrsheno! kosa, sminka, stav! poput londonskih i berlinskih blogera! bravo!

    ReplyDelete
  25. nikad nisam mogla prihvatiti loaferke dok ih nisam sama kupila..sad su mi prefora :D

    ReplyDelete
  26. mmm...loafersice i biker jakna <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. tako dobro i efektno, jedan od omiljenih tvojih outfita! Divnice!:)

    ReplyDelete