Monday, December 5, 2011

Sweaters


I'm not a kind a girl who adore sweaters and all sports clothes!Butttt, few day ago I found super-crazy.printed sweaters and I decided to share with you my favorites.
























































Let me tell you something:
Today, I wear things that had to be when I was younger!
While I was in high school (me and my bff) was the forerunner gossip girls. Anyone who knows me since then, knows that I didn't leave house without headband, ballerinas and a lot of bows! Yes! Pleated skirts and pearls were our must-have!We hate sneakers and legging,and all sportwear!Please ... it does not wear to school! 



For more check here

30 comments:

  1. hihihi...tumblr sweatshirts :)

    http://soupandfish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hahahha, Homer pobedjuje!!! :)))
    Inace, bas su svi simpa :)))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jao, videla sam ovo - savrseno, kakva stilska vezba!

    ReplyDelete
  4. omg ovo je prekrasno!! ove cvjetne su zakon <3

    ReplyDelete
  5. Haahhaha slazem se Homer je komedija! ALI ja zelim U R ALL FAKE N CHANEL!!! :)

    ReplyDelete
  6. KAKO SU DOOOOBRIIII! ne verujeeem! ah ah ah!

    ReplyDelete
  7. 1 and 3 are something I will like to wear it too

    ReplyDelete
  8. prva dva su presavrsena
    i ostatak cvetnih mi se svidja
    i sa slonom
    i be nice to people
    <3

    ReplyDelete
  9. Ni ja ih nesto ne volim, ali ovi su ludi skroz :D

    ReplyDelete
  10. Mnogo su mi slatki ovi koje si odabrala,ali ni ja nisam neki ljubitelj sportskih stvari:)

    ReplyDelete
  11. obožavam ove sa cvjetićima!


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Oteo mi se vrisak na prva 3,bukvalno!Savrsenstvo!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  13. kako su dobriiii... Ne verujem! hahahha... I ja nisam ljubitelj dzempera, ali sam ih upravo zavolela! I hvala ti na tome. :*

    ReplyDelete
  14. Ja biram ovaj sa leptiricima (u stomaku)!!!:)

    ReplyDelete
  15. sjajni su! eto ideje... ;)
    cvetni su mi naj...ma svaki, ali Homer zna!!! :)

    ReplyDelete
  16. hahah Bonžur pa nisam znala da si bila Blair u srednjoj! :DDD
    džemperići, koje inače obožavam generalno, su super slatki! ''You are al fake'' moj favorit!:)

    ReplyDelete
  17. wow ovaj svetlucavi ima moje ime ispisano po njemu :))

    ReplyDelete
  18. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA umrla sam !!!! koliko su dobri !! zelim pola ovih!

    ReplyDelete
  19. Fenomenalni su, ne znam koji mi je bolji!

    ReplyDelete
  20. Ajme super su! Znaš li možda kako se može doći do njih?

    ReplyDelete